De OR is verplicht om een jaarverslag te maken. Er zijn weinig OR-leden die voor deze klus meteen warm lopen. Alsof er niet al genoeg te doen is voor de OR. Toch is het goed om als OR verantwoording af te leggen. Om u wat tijd te besparen kunt u dit sjabloon gebruiken.